Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2009 22:08 - водно
Автор: neptunche Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2872 Коментари: 9 Гласове:
1



-Съгласна ли си да те снимам?- попита я той.
Тя вдигна учудено поглед:
-Мен? Защо мен?
- Просто си стой естествено, точно както четеше , все едно няма никой и нищо около теб.
-Но какво му е интересното на такава снимка?
-НЕ разбираш. Просто беше така естествена и задълбочена. Погълната от това, което правиш.
-Не съм правила нищо особено.
-Но беше погълната от него. Схващаш? Това вече е рядко. Да се потопиш в това, което вършиш изцяло .  Това е безценно. 
- Вече не мога да го повторя. Разсея ме...
-Моля те, направи усилие.
-Да направя усилие да бъда естествена- не виждаш ли противоречието, така именно се губи естествеността. Когато се стремиш към нея целенасочено...
-Аааа, а можеше да стане великолепна снимка..
-Но за какво ти е снимката? Вместо да се потопиш изцяло в момента, ти се опитваш да го съхраниш и хванеш в няколко кадъра и именно така го губиш. И колкото по-щракаш, толкова по ти се изплъзва. Изтича като вода между пръстите... В старанието си да трупащ спомени, изгубваш единствения момент. ПРоцепът , в който можеш макар и за миг да се отдадеш изцяло без да мислиш...
-Мисля за теб постоянно....
-Изтичам през пръстите ти, не усещаш ли? Опитваш се да ме хванеш в снимка, но аз съм като водата... И не можеш да ме задържиш. Трябва да я изживееш, вкусиш, плуваш във водата, за да я усетиш. За да се превърнеш в част от нея. Не можеш да я разбереш, защото тя се мени непрекъснато. Всяка секунда е нова. Но усети е , обикни я, гмурни се, влей се в нея... И може би... Може би тогава ще се получи.
-Кое ще се получи?
-Дълбокото изживяване, когато няма да имаш нужда повече да мислиш, а просто ще бъдеш това, което си....Ще се потопиш в това, което вършиш.
-ТИХООО.Чуваш ли ромона? Чуваш ли тишината ?
Внимание. СКАЧАМ!!!!!!!
Пляяссс, цоооппп....
И вече нищо друго не съществуваше, освен водата...






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. candysszzz - It's very interesting, but coml...
17.03.2009 22:12
It's very interesting, but comlicated, too. Why didn't you write 'to be continued' at the end? Well, it doesn't matter - IT'S BEAUTIFUL!!! Well done, my Belgium flower :)!
цитирай
2. neptunche - :)
17.03.2009 22:15
sometimes it's complicated even for me to understand myself. THat was the end- he was absorbed by the water and doesn't exist anymore in the way we understand existing , so there's nothing to be continued :))) Just a new attempt to arrange my confused thoughts..
цитирай
3. felicity - на български ще пиша, бе!:Д
18.03.2009 00:42
Знаеш ли, странно е.
Сякаш живееш в паралелен свят, но вървим през едни и същи пътечки, дочуваме еднакви въздишки и шепоти. Днес, например, бях в любимия си театър. Не знам дали си позволила на това изкуство да те обгърне, но състоянието ми в салона е сякаш се рея на всичко и всички, само емоциите, засилени до красиво, сълзи и плач се бият и покланят накрая... Чувам. Скачай! Цамбур, и дъждът го измива... протритото.
цитирай
4. neptunche - :)
18.03.2009 10:52
Явно и с двете ви съм близначка :) Candysszzz- с теб еднакви дейности, ама досущ еднакви, а с теб, Felicity- усещания :)
За театъра, не съм ходила често, но мисля да поправя това скоро . А това, което написах ми дойде от истинска случка, защото един младеж наистина поиска да ме снима в един от парковете, където си бях седнала. А другото- просто въображението ми измисли :)
Хайде да скачаме всички :)
цитирай
5. venus - И въпреки всичко...
20.03.2009 14:17
няколко снимки няма да навредят. Така, ако се загубиш в многото гмуркане, ще можеш лесно да приемеш форма.
цитирай
6. neptunche - :)
20.03.2009 19:48
Май е по-лесно без форма. Когато си във форма , идват и всички ограничения, желания и т.н. А АКо си само вода, си невъзмутимо свободен. :)
цитирай
7. venus - :)
25.03.2009 11:07
Да, така е.
цитирай
8. slan4evausmivka - Нямам думи!
26.03.2009 15:59
Този пост е толкова непринуден,оригинален по замисъл,кара да се замислиш...просто ме очарова изключително много!РАДВА!
цитирай
9. neptunche - Благодаря ти :)
26.03.2009 17:19
Много ти благодаря за милите думи :) Наистина донесе слънчева усмивка в моя блог :))) До скори "писмени срещи " :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: neptunche
Категория: Лични дневници
Прочетен: 138536
Постинги: 26
Коментари: 65535
Гласове: 5255
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930